Christine/Pr2/M-W/16-11-2020

  • Check previous Homework.

Workbook p.23 ex.2

Spelling ” He lives in a tree and he eats spiders.” 

Check St.book p.23 ex.3  Ss choose an animal and share info about it.

  • Review Animals with flashcards. Ss one by one call out the animals. Then we repeat in chorus.
  • Review P.S. 3rd person singular affirmative and negative ex. Henry likes parrots/ Henry doesn’t like apples (Source: Smart Notebook pic. of food and Henry).
  • Warm up: Game using the whiteboard. Unscramble the letters. (animal words : zebra, hippo, parrot, mouse)
  • Aim:

To sing a song with class

Present and practice simple third person singular question form with What.

New VOC : sausages, lovely, sandwiches, please, someone.

Further practice Workbook p.24 ex.1 (in class)

 

H/W: Workbook p.25 ex. 1,2

Copy x2 : The zebra likes sausages. The parrot likes sandwiches.

 

Θα ξεκινήσουμε το σημερινό μας μάθημα διορθώνοντας την ορθογραφία απο το προηγούμενο μας μάθημα είτε χρησιμοποιώντας το white board είτε υπαγορεύοντας την ορθογραφία και οι  μαθητές την γράφουν όλοι ταυτόχρονα στο chat. Στη συνέχεια θα πάμε στο workbook να περάσουμε την άσκηση που είχαμε και τέλος κάθε μαθητής έχει προετοιμάσει στο σπίτι και παρούσιαζει στη τάξη ένα ζωάκι δίνοντας πληροφορίες για αυτό.

Θα κάνουμε επανάληψη με flashcards τα ζώα και το 3ο ενικο πρόσωπο κατάφαση και άρνηση μέσω smart notebook με εικόνες και προτάσεις π.χ.”Henry likes carrots./Henry doesn’t like apples.”

Για να συμμέτεχουν οι μαθητές περισσότερο θα παίξουμε ενα παιχνίδι. Η δασκάλα θα δώσει λέξεις με ανακατεμένα γράμματα και οι μαθητές πρέπει να μαντέψουν και να γράψουν σωστά τη λέξη. Οι λέξεις είναι: zebra, hippo, parrot, mouse.

Στη συνέχεια θα μάθουμε το τραγούδι από το βιβλίο σελ. 24 και θα μάθουμε το 3ο πρόσωπο ενικό ερώτηση με ‘what’. Το νέο λεξιλόγιο είναι: sausages, lovely, sandwiches, please , someone.  Για παραπάνω εξάσκηση θα κάνουμε μέσα στη τάξη την άσκηση 1 στη σελίδα 24 στο workbook.

🙂 🙂