ΠΤΥΧΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
IELTS
IELTS
IELTS
IELTS
IELTS
IELTS
Η εξέταση FCE for Schools είναι μια νέα έκδοση του FCE. Ακολουθεί την ίδια φόρμα και αντιστοιχεί στο ίδιο ακριβώς επίπεδο γλωσσομάθειας με την εξέταση FCE. Έχει σχεδιαστεί ειδικά για μαθητές σχολικής ηλικίας με αντίστοιχη θεματολογία, έτσι είναι ιδανική επιλογή για μαθητές αυτού του επίπεδου.
Πλεονεκτήματα της εξέτασης FCE for Schools
Ίδια αναγνώριση και ίδιο επίπεδο γλωσσομάθειας με την εξέταση FCE.
Θεματολογία προσαρμοσμένη στις γνώσεις και την ηλικία των μαθητών, που βασίζεται σε οικείες καταστάσεις αποσκοπώντας στην αύξηση της αυτοπεποίθησήςτους.
Φιλική εξέταση και ιδανική επιλογή για μαθητές που επιθυμούν πιστοποίηση αγγλικών στο επίπεδο Β2.
Λογική συνέχεια της εξέτασης PET for Schools (Β1).
Διαθέσιμη για όλους τους υποψηφίους ανεξαρτήτως ηλικίας.
Η επιτυχία στην εξέταση FCE for Schools προσφέρει ενθουσιασμό στους μαθητές για να προχωρήσουν και σε εξετάσεις για πιστοποιητικά υψηλότερου επιπέδου.
Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ FCE και FCE for Schools;
Το FCE for Schools συμπληρώνει την σειρά εξετάσεων English for Schools οι οποίες είναι ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μαθητών σχολικής ηλικίας. Ακολουθεί το ίδιο εξεταστικό μοτίβο και αντιστοιχεί στο ίδιο ακριβώς επίπεδο γλωσσομάθειας με την εξέταση FCE (B2). Η διαφορά θεματολογίας και περιεχομένου, ωστόσο, σε επίπεδο εξεταστικών ενοτήτων, το καθιστά ιδανική και προσβάσιμη επιλογή για τους υποψηφίους χωρίς, ωστόσο, την ύπαρξη ηλικιακών περιορισμών.
Ο χαρακτηρισμός «for Schools» – KET for Schools, PET for Schools, FCE for Schools- αναφέρεται αποκλειστικά στην ηλικία των υποψηφίων στην οποία απευθύνεται πρωταρχικά, χωρίς όμως να θέτει κανέναν περιορισμό στην συμμετοχή τους στις εξετάσεις αυτές.
Είναι το FCE for Schools η εξέταση για εσάς;
Καταλαβαίνετε κείμενα από μία ευρεία ποικιλία πηγών.
Χρησιμοποιείτε τα Αγγλικά για να κρατήσετε σημειώσεις όταν κάποιος μιλάει Αγγλικά.
Συνομιλείτε με ανθρώπους στα Αγγλικά γύρω από μια ευρεία ποικιλία θεμάτων.
Καταλαβαίνετε ανθρώπους που μιλούν Αγγλικά σε ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές εκπομπές;
Εάν τα παραπάνω περιγράφουν τις τωρινές σας δεξιότητες ή το επίπεδο δεξιοτήτων στο οποίο στοχεύετε, τότε το FCE for Schools είναι η κατάλληλη εξέταση για εσάς.
Που θα σας βοηθήσει το FCE for Schools;
Το FCE for Schools κατατάσσεται στο επίπεδο Β2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις σύγχρονες γλώσσες (CEFR) – ενός διεθνώς αναγνωρισμένου πλαισίου που αναπτύχθηκε με τη συμβολή του Cambridge ESOL. Το πλαίσιο αυτό χρησιμοποιεί έξι επίπεδα από το Α1 έως το Γ2 για να περιγράψει τη γλωσσική ικανότητα. Οι Περιγραφές Γλωσσικής Επίδοσης έχουν χρησιμοποιηθεί για να περιγράψουν τα επίπεδα αυτά σε ρεαλιστική βάση.
Στο επίπεδο Β2 ο μέσος χρήστης Αγγλικών είναι σε θέση να:
Κατανοεί το κύριο νόημα σύνθετων κειμένων.
Συμμετέχει σε συζητήσεις γύρω από εύρος θεμάτων, να εκφράζει τις απόψεις του και να παρουσιάζει επιχειρήματα
Συντάσσει ευνόητα και αναλυτικά κείμενα εκφράζοντας απόψεις και εξηγώντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους.
Τι περιλαμβάνει η εξέταση
Η εξέταση FCE for Schools αποτελείται από 4 ενότητες: Reading & Use of English, Writing, Listening and Speaking.
Paper | Content | Purpose |
---|---|---|
Reading and Use of English | 7 parts/52questions | Students need to be able to understand a range of texts, including how they are organised and the opinions and attitudes expressed in them. The texts will be from sources familiar to school-aged learners, such as magazines, articles, fiction and advertisements, but targeted at the interests of students. Students’ use of English will be tested by tasks which show how well they can control their grammar and vocabulary. |
Writing | 2 parts | Students are required to produce two pieces of writing. The first piece is compulsory and will be an essay of 140–190 words. For the second, they can choose from an article, email/letter, essay, review or story of 140–190 words. |
Listening | 4 parts/30questions | Requires being able to follow and understand a range of familiar spoken materials, such as news programmes, public announcements and other sources, but targeted at the interests of school-aged learners. |
Speaking | 4 parts | A face to face test taken with one or two other candidates and an examiner. Students have to show how well they can produce spontaneous spoken language, talking with either the examiner, the other candidate, or by themselves. |